Voor uzelf zorgen verdient aandacht: het is belangrijk voor uw gezondheid. Maar goede voornemens om het vanaf vandaag helemaal anders te doen, zijn soms moeilijk vol te houden. Daarom gelooft Flinndal dat u er beter kleine, dagelijkse gewoontes van maakt.

Kleine gewoontes

Want kleine gewoontes zoals een glas water bij het opstaan of uw supplement als aanvulling bij het ontbijt houdt u gemakkelijker vol. Daar helpen we u graag een handje bij. Dus halen we alles uit de kast om het u zo gemakkelijk mogelijk te maken!

Uw gemak voorop

Dat vinden wij de normaalste zaak van de wereld. Onze eigen gewoonte? Elke dag opnieuw kritisch naar onszelf kijken. Zo blijft uw gemak vooropstaan.

Snel in huis

Na bestellen duurt het drie tot vijf werkdagen voordat u het pakket in huis hebt. Het pakketje past in de brievenbus. Vanaf € 20,- is de verzending gratis.

Optimale dosering

De producten hebben een optimale dosering en zijn zo klein mogelijk. Zo kunt u ze gemakkelijk innemen.

Herhaalgemak

U kunt onze producten eenmalig bestellen, maar ook voor herhaalgemak kiezen. Zo ontvangt u altijd vanzelf u producten en altijd minimaal 15% voordelig dan los bestellen. Ook is de verzending met herhaalgemak altijd gratis. Daarnaast krijgt u 10 dagen van te voren een herinnering per e-mail zodat u uw herhaalgemak bestelling nooit vergeet en altijd op tijd kunt uitstellen, wijzigen of stopzetten.

Nergens aan vast

U zit nooit ergens aan vast, u kunt altijd uitstellen, wijzigen of annuleren. Dit doet u eenvoudig zelf, maar wij kunnen het ook voor u regelen. En elk pakket mag u tot maar liefst 30 dagen na ontvangst gratis terugsturen.

Gratis bereikbaar

U kunt ons gratis bellen via 0800 54019 op werkdagen van 9 tot 19 uur. We helpen u altijd met een glimlach.

En verder:
U hebt keuze uit een breed assortiment met eersteklas producten tegen een voordelige prijs.
We houden u op de hoogte via e-mail. En mocht er ondanks onze inspanningen iets niet goed gaan? Dan lossen we het gewoon voor u op.

Suggesties?

We laten ons inspireren door onze klanten en staan open voor uw mening. Want van wie leren we meer dan van onze eigen klanten? Hebt u suggesties waardoor we onze service nog meer kunnen verbeteren? We horen ze graag! Bel of mail ons dan. We stellen uw reactie altijd op prijs.