Klachtenprocedure

Als u deze pagina hebt gezocht bent u waarschijnlijk ergens niet helemaal tevreden over. Terwijl wij het juist erg belangrijk vinden dat u wel tevreden bent. We lossen het daarom graag samen met u op.

Dat kan op de volgende manieren:

Bel ons gratis op 0800-54019

Wilt u ons persoonlijk spreken? Bel dan tussen 09:00 en 19:00 uur het gratis telefoonnummer 0800-54019. Dan proberen we direct tot een oplossing te komen.

Wij bellen u terug

Wil je dat we jou terugbellen? Laat dan hier uw telefoonnummer achter en dan bellen we u direct terug.

Stuur ons een e-mail

Stuur een e-mail met uw vraag of klacht naar: [email protected] en u ontvangt binnen één werkdag een inhoudelijke reactie op uw vraag of klacht. Ook kunt u hiervoor het e-mailformulier gebruiken.

Per post

Stuur een brief naar: Flinndal klantenservice
t.a.v. Lennard van der Pal (Manager Klantenservice)
Antwoordnummer 1672
2000 VC Haarlem
Een postzegel is niet nodig en we sturen binnen 10 werkdagen per post een inhoudelijk antwoord terug.

Geschillencommissie

We gaan er natuurlijk niet vanuit, maar mochten we samen geen goede oplossing vinden, dan kan kunt u een klacht indienen via het klachtenformulier van BeCommerce. Lukt het niet om tot een oplossing te komen? Dan kan uw klacht voorgelegd worden aan de geschillencommissie. Meer hierover in de leveringsvoorwaarden.

Klacht