Klachtenprocedure

Als u deze pagina hebt gezocht bent u waarschijnlijk ergens niet helemaal tevreden over. Terwijl wij het juist erg belangrijk vinden dat u wel tevreden bent. We lossen het daarom graag samen met u op.

Dat kan op de volgende manieren:

Bel ons gratis 0800-54019
Wilt u ons persoonlijk spreken? Bel dan tussen 09:00 en 19:00 uur het gratis telefoonnummer 0800-54019. Dan proberen we direct tot een oplossing te komen.

Wij bellen u terug
Wil je dat we jou terugbellen? Laat dan hier uw telefoonnummer achter en dan bellen we u direct terug.

Stuur ons een e-mail
Stuur een e-mail met uw vraag of klacht naar: klantenservice@flinndal.be en u ontvangt binnen één werkdag een inhoudelijke reactie op uw vraag of klacht. Ook kunt u hiervoor het e-mailformulier gebruiken.

Per post
Stuur een brief naar: Flinndal klantenservice
t.a.v. Bodien Belder (Manager Klantenservice)
Antwoordnummer 1672
2000 VC Haarlem
Een postzegel is niet nodig en we sturen binnen 10 werkdagen per post een inhoudelijk antwoord terug.

Geschillencommissie
We gaan er natuurlijk niet vanuit, maar mochten we samen geen goede oplossing vinden, dan kan kunt u een klacht indienen via het klachtenformulier van BeCommerce. Lukt het niet om tot een oplossing te komen? Dan kan uw klacht voorgelegd worden aan de geschillencommissie. Meer hierover in de leveringsvoorwaarden.

Flinndal is één van de grootste merken voedingssupplementen van Nederland. We helpen u graag om elke dag opnieuw het beste uit uzelf te halen!

Wij gebruiken cookies, onder meer voor analyse en gebruiksgemak.