Terug naar klantenservice

Veelgestelde vragen over: Herhaalgemak

Hoe wijzig ik een losse bestelling?

Heb je iets besteld maar is het niet helemaal goed gegaan? Neem dan contact op met onze Klantenservice.

Is het niet meer mogelijk een bestelling aan te passen of tegen te houden? Dan mag je het pakket altijd binnen 30 dagen gratis aan ons terugsturen.

Is je adres veranderd? In Mijn Flinndal kun je eenvoudig je gegevens wijzigen onder het tabje ‘Mijn gegevens’. Naast je adresgegevens en persoonlijke gegevens kun je hier ook aangeven of je e-mail of post van ons wilt ontvangen.

Ik heb een voorraad opgebouwd, wat kan ik daaraan doen?

Je kunt je zending altijd en onbeperkt uitstellen. Ook kan je één bepaald product uit je zending een keer overslaan (je ontvangt het product dan een keer niet, bij de volgende zending wel weer). Als je vaker een voorraad hebt, omdat je bijvoorbeeld niet elke dag je supplementen inneemt, kun je ook kiezen om je zending eens per vier of zes maanden te ontvangen. Al deze wijzigingen kun je doorgeven aan onze klantenservice of doorvoeren via Mijn Flinndal.

Hoe wijzig ik mijn bestelling met herhaalgemak?

Wil je iets wijzigen aan je herhaalgemak pakket? Voer dan zelf eenvoudig jouw wensen door via Mijn Flinndal, in de tab 'Mijn Herhaalgemak' in Mijn Flinndal. Daar heb je de volgende opties:

  • Voeg een extra product toe.
    Klik op 'product toevoegen'.
  • Wijzig het rekeningnummer:
    Klik op 'wijzig rekeningnummer'.
  • Wijzig je adres of persoonlijke gegevens
    Klik op het het tabje ‘Mijn gegevens’.

Naast je adresgegevens en persoonlijke gegevens kun je hier ook aangeven of je e-mail of post van ons wilt ontvangen. Geef een adreswijziging dan uiterlijk zeven dagen voor de volgende zending aan ons door. Zo weet je zeker dat de wijziging op tijd wordt doorgevoerd.

Lukt het niet om in Mijn Flinndal je gegevens te wijzigen of wil je gewoon liever dat wij het voor je doen? Geen probleem, we helpen je graag via onze klantenservice.

Hoe stel ik een herhaalgemakbestelling uit?

Een product met herhaalgemak sturen we standaard elke drie maanden naar je toe. Jij bepaalt natuurlijk zelf of we dit moeten blijven doen. Heb je de producten liever wat minder vaak of wil je de eerstvolgende zending op een andere dag laten bezorgen? Log dan in via Mijn Flinndal en stel je herhaalgemak helemaal naar jouw wensen in. We hebben de volgende twee opties:

  1. Je producten op een andere datum laten bezorgen.
    Ga hiervoor naar Mijn Flinndal, klik op de tab Mijn herhaalgemak en klik bij afleverdatum op wijzigen.
  2. Stel zelf in hoe vaak je producten wilt ontvangen.
    Ga naar Mijn Flinndal, klik op de tab Mijn herhaalgemak en wijzig het interval naar elke 3 maanden, elke 4 maanden of elke 6 maanden.

Wijziging telefonisch doorgeven?

Lukt het niet om in Mijn Flinndal je gegevens te wijzigen of wil je gewoon liever dat wij het voor je doen? Geen probleem, we helpen je graag via onze klantenservice.

Hoe zet ik mijn bestelling stop?

Wil je je herhaalgemak bestelling stopzetten? Ook dat is gemakkelijk te regelen via Mijn Flinndal, in de tab 'Mijn herhaalgemak', klik op 'zending stopzetten'.

Heb je het Herhaalgemak stopgezet, terwijl er al een bestelling naar je onderweg was? Dan mag je het pakket altijd binnen 30 dagen gratis aan ons terugsturen.

Wat is herhaalgemak?

Bij Flinndal kan je kiezen voor het plaatsen van een losse bestelling, of bestellen met Herhaalgemak. Met herhaalgemak ontvang je automatisch elke 3 maanden je producten. Dit is aan te passen naar 4 of 6 maanden.


Voordelen van Herhaalgemak:

  • Ontvang elke drie maanden je producten (aan te passen naar 4 of 6)
  • Altijd 15% voordeliger
  • Betaal nooit verzendkosten
  • Bepaal zelf de bezorgdatum
  • Ontvang altijd 7 dagen van te voren een herinnering per e-mail
  • Stopzetten, wijzigen of uitstellen kan altijd, wel 4 dagen vóór de aankomende zending (ook via de MijnFlinndal omgeving)
  • Tot 30 dagen gratis terugsturen

Hoe kan ik een product toevoegen aan mijn herhaalgemakbestelling?

Wil je graag een (nieuw) product toevoegen aan je herhaalgemakbestelling? Dat kan! Voeg eenvoudig producten toe aan jouw herhaalgemakbestelling via Mijn Flinndal. In de tab Herhaalgemak klik je vervolgens op 'Bekijk of wijzig Herhaalgemak' van het herhaalgemak dat je wenst aan te passen. Om een nieuw product toe te voegen, klik je op ‘product toevoegen’. Lukt het niet om in Mijn Flinndal een product toe te voegen of wil je gewoon liever dat wij het voor je doen? Geen probleem, we helpen je graag via onze klantenservice.

 

Door producten toe te voegen, in plaats van een aparte bestelling te plaatsen, bespaar je niet alleen verzendkosten, maar ook het milieu! 

Contact

Mijn Flinndal

Regel zelf zaken zoals het wijzigen van persoonlijke gegevens of Flinndal Herhaalgemak zendingen.

Chat met onze klantenservice

Gemiddelde wachttijd: < 3 minuten

Stuur ons een bericht via chat.

Gemiddelde wachttijd: < 3 minuten

Stuur ons een bericht via chat.

E-mail

Gemiddelde wachttijd: 2 werkdagen

Neem contact op via het contactformulier

Gemiddelde wachttijd: 2 werkdagen

Neem contact op via het contactformulier

Bel ons

Gemiddelde wachttijd: < 1 minuut

0800-54019

Gemiddelde wachttijd: < 1 minuut

0800-54019

Facebook Messenger

Gem. wachttijd (tijdens kantooruren): < 3 minuten

Ga naar Facebook Messenger

Gemiddelde wachttijd (tijdens kantooruren): < 3 minuten

Stuur ons een bericht via Facebook Messenger