Uitstellen, wijzigen, stopzetten

Hoe stel ik mijn bestelling uit?

Een product met herhaalgemak sturen we standaard elke drie maanden naar u toe. U bepaalt natuurlijk zelf of we dit moeten blijven doen. Heeft u de producten liever wat minder vaak of wilt u de eerstvolgende zending op een andere dag laten bezorgen? Log dan in via "Mijn Flinndal"en stel uw herhaalgemak helemaal naar uw wensen in. We hebben de volgende twee opties:

  1. De producten op een andere datum laten bezorgen:
    Ga naar Mijn Flinndal, klik op de tab Mijn herhaalgemak en kies voor 'afleverdatum wijzigen'.

  2. Stel zelf in hoe vaak u uw producten wilt ontvangen:
    Ga naar Mijn Flinndal, klik op de tab Mijn herhaalgemak en kies voor 'wijzig verzendinterval'.

Wijziging telefonisch doorgeven?
Lukt het niet om in Mijn Flinndal je gegevens te wijzigen of wilt u gewoon liever dat wij het voor u doen? Geen probleem, we helpen u graag. Bel op werkdagen tussen 9:00 en 19:00 uur gratis naar 0800-54019 en we maken het direct in orde.

Hoe wijzig ik een losse bestelling?

Heeft u iets besteld maar is het niet helemaal goed gegaan? Bel dan onze klantenservice via het gratis telefoonnummer: 0800-54019. We zijn op werkdagen te bereiken van 9:00 tot 19:00 uur. Is het niet meer mogelijk een bestelling aan te passen of tegen te houden? Dan mag u het pakket altijd binnen 30 dagen gratis aan ons terugsturen.

Hoe wijzig mijn adres of persoonlijke gegevens?
In ‘Mijn Flinndal’ kunt u eenvoudig uw gegevens wijzigen onder het tabje ‘Mijn gegevens’. Naast uw adresgegevens en persoonlijke gegevens kunt u hier ook aangeven of u e-mail of post van ons wilt ontvangen.

Hoe wijzig ik mijn bestelling met herhaalgemak?

Wilt u iets wijzigen aan uw herhaalgemak pakket? Voer dan zelf eenvoudig uw wensen door via ‘Mijn Flinndal’. Natuurlijk mag u wijzigingen ook altijd doorgeven aan onze klantenservice.
Als u zelf uw bestelling wilt wijzigen ga dan naar de tab Mijn Herhaalgemak in Mijn Flinndal. Daar geeft u de volgende opties:

  1. Voeg een extra product toe:
    Klik op 'product toevoegen'.

  2. Wijzig het rekeningnummer:
    Klik op 'wijzig rekeningnummer'.

  3. Wijzig uw adres of persoonlijke gegevens
    In ‘Mijn Flinndal’ kunt u eenvoudig uw gegevens wijzigen onder het tabje ‘Mijn gegevens’. Naast uw adresgegevens en persoonlijke gegevens kunnt u hier ook aangeven of u e-mail of post van ons wilt ontvangen.

    Geef een adreswijziging dan uiterlijk zeven dagen voor de volgende zending aan ons door. Zo weet u zeker dat de wijziging op tijd wordt doorgevoerd.

Wijziging telefonisch doorgeven?
Lukt het niet om in Mijn Flinndal je gegevens te wijzigen of wilt u gewoon liever dat wij het voor u doen? Geen probleem, we helpen u graag. Bel op werkdagen tussen 9:00 en 19:00 uur gratis naar 0800-54019 en we maken het direct in orde. De wijzigingen worden dan direct doorgevoerd en kunt u meteen in ‘Mijn Flinndal’ terugzien.

Hoe zet ik mijn bestelling stop?

Bent u klaar met uw bestelling en bent u iets vergeten? Of is iets niet gelukt zoals u wilde? Bel dan onze klantenservice via het gratis telefoonnummer: 0800-54019. We zijn op werkdagen te bereiken van 9:00 tot 19:00 uur. Is het niet meer mogelijk een bestelling aan te passen of tegen te houden? Dan mag u het pakket altijd binnen 30 dagen gratis aan ons terugsturen.

Wil u uw herhaalgemak bestelling stopzetten?
Ook dat is gemakkelijk te regelen via "Mijn Flinndal".

  • Herhaalgemak stopzetten:
    Ga naar Mijn Flinndal, klik op de tab Mijn herhaalgemak en kies voor 'zending stopzetten'.

Een product terugsturen?
Wilt u een product terugsturen? Dat is geen probleem. Elk pakket mag u tot maar liefst 30 dagen na ontvangst gratis terugsturen.

Flinndal is één van de grootste merken voedingssupplementen van Nederland. We helpen u graag om elke dag opnieuw het beste uit uzelf te halen!

Wij gebruiken cookies, onder meer voor analyse en gebruiksgemak.